2012. július 14., szombat

Visszatekintés: Franciaország

Anggun az előzetes elvárásokkal szemben sokkal rosszabb helyen végzett. Franciaország évek óta nem tud kellően teljesíteni, és ezt nem sikerült megtörni. Anggun indonéz származású énekes-dalszerző, aki már 38 éves. Több mint 20 albumon van túl, amik 3 különböző nyelven íródtak. Különlegesség, hogy ő volt az egyetlen énekes, aki több külföldi előadóval próbálta promotálni dalát, többek között a magyar Varga Viktorral is készült feldolgozás az Echo (you and I), Visszhang (Te és én) című dalához:


4 megjegyzés:

  1. Bár nagy sikere nem lett, de nekem azért az idei év egyik nagy pozitívuma, hogy végre a Nagy Öt mindegyikének sikerült erős dalt választania, amire nem sűrűn volt példa az utóbbi években.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Csengettyű, ha fent a top 42 (saját) címszóra kattintasz rájössz, hogy én imádom ezt a dalt. Pontosítva a kedvencem az idei versenyről :)

      Törlés
    2. Nyugi, tudom, már láttam, meg szerintem a fórumon is hangoztattad :D Nálam a top 10-be se fért bele, de nem rossz dal. :)

      Törlés
    3. Nyugodt szívvel jelentem ki: Anggun volt idén a legalulértékeltebb!

      Törlés